Frågor & svar
Nedan finner du svar på eventuella frågor och funderingar om Klubbsmart-appen och dess funktioner.
Finner du inte svaret på din fråga här?
Kontakta oss då på hej@klubbsmart.se
1
Hur länge gäller rabatterna?
Alla erbjudanden är tillgängliga 6 månader från och med köpet. Efter 6 månader får du chans att köpa tillgång för ytterligare 6 månader. Erbjudanden läggs till och justeras kontinuerligt utan att det påverkar ditt köp.
2
Min lokala butik finns inte med, kommer det komma fler?
Vi är ett levande rabatthäfte, vilket innebär att det tillkommer erbjudanden med tiden. När butikerna ansluter till Klubbsmart så får du som kund tillgång till det så fort det är inlagt i appen. Vill du tipsa oss om en butik? Maila oss på hej@klubbsmart.se
3
Jag har köpt ett digitalt häfte, hur får jag tillgång till det?
Ladda ner appen “Klubbsmart” via Appstore eller Google play och logga in med uppgifterna du uppgav vid köpet.
4
Jag har ej fått något mail, hur gör jag då?
-
Säkerställ att du är inloggad på rätt mail-konto när du kollar efter den 4-siffriga koden.
-
Kolla skräpposten och övriga inkorgar för att säkerställa att koden kommit fram.
-
Det kan ta någon minut för koden att komma till mailen beroende på vilken telefon du har, så ha lite tålamod.
OBS! För varje gång du begär en ny kod så kommer den tidigare koden förbli ogiltig, därför rekommenderar vi att begära EN kod och följa instruktioner ovan.
Fungerar det fortfarande inte? Ring oss på 0733-82 33 81 eller maila oss på hej@klubbsmart.se så hjälper vi dig.
5
Jag säljer Klubbsmart själv men vill också köpa ett eget häfte, hur gör jag då?
Enklaste sättet är att du skickar din personliga delbara länk till dig själv via sms, mejl eller via någon annan plattform. Logga sedan ut från ditt sälj-konto och klicka sedan in på länken du skickade till dig själv, därifrån kan du köpa dig ett eget Klubbsmart-häfte för att spara massvis med pengar. Försäljningen och användandet av rabatter sker från samma app, men med 2 olika inloggningsuppgifter.
6
Det bara står still och jag kommer ingenstans i appen,
vad har hänt?
Uppdatera till senaste versionen. Precis som alla andra appar så kommer det ibland krävas att den uppdateras. Vi jobbar ständigt med att utveckla appen för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt. Annars kontakta oss på hej@klubbsmart.se.
Säbygatan 3, 753 23 Uppsala
Mån - Fre: 8-17
Lördag - Söndag: Stängt
Kontakt:
073-382 33 81